dont wanna be like this.

jag sitter här och lyssnar för tillfället på the fray, ganska stor chans att jag lyssnar på musik nu för tiden. det som gör mina dagar. jag har precis hittat mitt, det jag verkligen mår bra av! vem klarar sig utan musik?:) just idag, känns det som allt flytit på som det ska. jag har i och för sig bara varit hemma idag, för jag inte mått tillräckligt bra för att kunna gå ut. men det gick helt okej att stanna hemma och bara mysa under täcket.

jag har också insett hur bra en kille kan vara, har nog bara sett från de idiotiska sidorna förr. visst, jag har vetat att dom kan vara bra, men inte så bra som jag nyligen upptäckte. ingen är då perfekt, men snudd på kan jag säga! även fast jag inte har fått veta allt än, det kan nog bara bli bättre och bättre! glaaaaad.

det var något mer jag hade på hjärtat.. ajo, alla vet ju att det är lasse imorgon iaf, jag börjar känna peppen! hoppas vädret håller sig lika bra. imorgon övervinner jag mig själv, nu tar jag steget. du ska då få se!

Kommentarer
Postat av: Anna

vet faktiskt inte hur jag ska hjälpa dig :( , ska klura på det lite :)

2008-08-15 @ 00:39:47
URL: http://anderssona.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du ändrade dig om min musik:) pullis

2008-08-15 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0