everybody make a mistake.

1 augusti, alltså 19 dagar kvar till skolstart! om jag inte har fel så börjar vi den 20.

det är helt sjukt, hela sommarlovet har snart gått. nästan lite ångest att man inte hunnit med mycket alls, det känns som hela lovet har runnit ut på några dagar sådär. nej nu vill jag verkligen inte börja skolan! fyy. men man får väl försöka njuta så gott det går av dom sista ynka dagarna som är kvar.

idag har varit en sån där dag man planerat något och sen inte hänt nånting alls ändå, planeringen var att åka till marma och ta ett dopp och sola ett par timmar, men icke. vädret lovar inte speciellt, har inte sett en solstråle idag faktiskt. det är väl bara att hoppas att den kommer snart i och med att vi börjar skolan snart, nej inte sådant tänkande men sol, NU!

jag vill bara ha dig vid min sida. det är ett stort stöd, jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli rätt, men tydligen går det aldrig att få det rätt. du är rätt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0