if you want too.

regn regn regn och åter regn.

det är nu elementen går från 0 till 5, det är nu man sätter på sig strumpor på nätterna för att det är så satans kallt, det är nu man vill ha duntäcke istället för det vanliga, det är nu man tar fram myskläderna, det är nu man går med paraply om man överhuvudtaget ska gå ut, det är nu man blir ännu mera nörd framför den här plåtsaken bara sitter inne varje dag, det är nu man verkligen ligger kvar i sängen för att man inte vill se det hemska vädret. det är nu det är höst.

åhja vad jag hatar höst, och därpå vintern som är ännu värre. jag vill verkligen inte! jag önskar jag bodde utomlands eller så, mja.

Kommentarer
Postat av: s

ja, vi drar på engång!!!!!!!

2008-08-05 @ 23:30:16
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0