its a beautiful day.

jag klickade mig in på janna mattssons blogg, en bra skrivare som jag nyligen börjat läst. man får mycket insperation, och hoppas att det verkligen inte gör något. men där fann jag även låten "Beautiful day", jag säger som henne, ni som känner mig vet ju redan att jag är efter. men låten är väldigt bra i sig, och man blir på humör. skön låt.

ja, nu var det två dagar sen lasse var. jag vill tillbaka lite, lite smått. det var underbart, hela grejen. imorse när jag slog upp tidningen var det en annons om en tjej, hmm kvinna? som hade blivit våldtagen cirka 100m bort ifrån konserten. det vart lite rysningar från den sidan.

regnet öser för tillfället ner, som alla andra dagar vill säga. på något sätt är det ganska mysigt, för jag ska slå på en film och hämta något gott och mysa ner mig i sängen. det är väl i stort sätt det ända man kan göra när vädret inte håller. så nu ska jag resa på mig och sätta igång filmen. puss

38 dagar kvar! :D


Kommentarer
Postat av: Janna

ja, den är otroligt bra! asså nej det har den inte :p om man tänker efter. Konstigt med en låt som är så bra!

2008-08-17 @ 21:22:20
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0