its all about me.

godkväll, godnatt godmorgon och allt vad det blir.

jag vakna nyss och som vanligt ligger allt på samma plats, samma dåliga. jag sover för tillfället bort i stort sätt hela dagarna, att inte veta vad som händer, det känns just nu som bäst. att inte få uttrycka sig hur man känner och vill göra det är väl som bäst antar jag. det är jag som får mig att göra såhär, det är jag som vill det. tyvärr spelar det ingen roll vad folk säger, det är jag som går helt enkelt efter min sak. jag har en sak att göra, och det ska bli!






Kommentarer
Postat av: s

jag vet vad du menar o jag lovar dig, du ska få se

2008-08-07 @ 21:11:07
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0