its not a big deal

wuhuw! IM AWAKE

klockan är 09;06, när jag börjar skriva då förstås. mjao. jag vakna halv åtta, jag känner mig lite duktig som gick upp bara en halvtimme efter. det blev en tidig kväll igår, vilket var otroligt skönt. jag blev väckt av några sotare som skulle komma hit och rensa, så jag hoppade in i duschen innan dom kom. så nu satte jag mig här medan dom håller på i köket och badrummet. jag känner mig riktigt pigg, för allra FÖRSTA gången på det här sommarlovet, det är ganska ologiskt. att det är skola imorgon och jag är pigg dagen innan. det är ju bara bra men pigg dagen före? aja.

jag har precis kommit ut från duschen, ren och fräsch. jag ska hinna fixa mig lite nu innan dom tar över hela badrummet, och sedan åker pappa och jag till gävle för att köpa skor, äntligen. sen vidare mot valbo där jag ska köpa ett par byxor, mer vet jag inte. men troligen blir det något mer. vem kan motså när pengarna sitter inne på kontot? :)



visserligen har jag ganska kul med min spegel som för tillfället ligger på mitt golv, okej då... den har legat där i två dagar. jag vet inte vart jag ska ha den, men jag satte faktiskt upp den idag på ett konstigt ställe. lite skymt bakom mitt databort, aja. den får hänga så länge jag orkar ha den där! puss


Kommentarer
Postat av: Marina

första dagen jag blir väckt av dig :D haha

2008-08-19 @ 09:43:14
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: carolineee

hahahahaha, KUNG :D

2008-08-19 @ 09:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0