man mister mycket, men ändå finns det kvar.

för ovanlighetens skull skriver jag ett inlägg direkt efter skolan. det började med att vi kunde fått sovmorgon, ingen spanskalärare som var där. alltså hål, därefter massa lektioner. minns faktiskt inte, kanske bäst så. men bild hade vi, och ny lärare har vi dessutom fått där med. han var lite sisådär, oförståelig och jobbig. fast lite rätt i de han gjorde fanns det, väldigt pratig klass som helst pratar konstant.

idrott sista timmen, som alla andra måndagar väldigt skönt. det var bad denna dag med, och torsdag sista om jag inte minns fel. simmade ganska lite idag faktiskt, tråkigt nog. men marina och jag trampa på några extra för att få igång pulsen! det var skönt.

just ja, klassfoto idag också. och ni kan ju ana hur det gick. som vanligt. jag hatar verkligen sånt där klassfoto, det är usch!

nu ska jag ta något att äta, för maten i skolan var inte så lovande som alla andra dagar. ganska klagande inlägg men det var ju exakt sådär min dag såg ut så jag kan inte säga annat, så klaga inte. ni läser inte om ni inte vill läsa!

Kommentarer
Postat av: Janna

hihi, ja visst är vi ;D

2008-08-25 @ 19:45:08
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0