o-o-o-reda.

ja, då satt man framför den här dumburken igen då. jag blir mer och mer nörd för varje dag som går tror jag. men imorgon måste jag börja se på allvaret, för imorgon kör skolan igång. jag kommer inte ens kunna höra min klass röster, inte kunna se på dom, inte kunna vara runt omkring. hur jag än ska bete mig så kommer jag falla, jag är jävligt less nu.

ja, jag kom precis hem nämligen. från valbo, det vart inget gävle för jag hitta skorna i valbo till och med! woho, jublar. så det blev; ett par skor, en tröja, underkläder, strumpbyxor. jag är ganska nöjd över sakerna, men pengarna.. det är bara ett stort frågetecken på mitt konto snart, hm. no money, poor me. allt var åtminstonde behövligt det jag köpte, som det annars inte brukar vara. jag köper, och sen kom jag på att det inte behövdes. men man kan väl inte alltid köpa behövliga saker? aja, marina följde iaf med idag också, vilket var bra, mer än bra. solstrålen min

jag skriver nu för tiden väldigt ofta känns det som, helst två gånger per dag. tack alla läsare som orkar läsa, men det är ju inte så att ni behöver. för det är ju ändå min blogg. ni läser det ni vill läsa.

nu ska jag ta och rensa min garderob och plocka upp mina saker från golvet och damma lite faktiskt, det är en sak som är behövlig! och det bör göras mer än vad jag har orken till. så nu ska jag resa på mig och göra nytta. puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag bor i stockholm ;)

2008-08-19 @ 21:21:27
URL: http://juliamattsson.blogg.se/
Postat av: Marina

awwh! solstrålen min:)

2008-08-19 @ 21:34:15
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0