som om det bara var vi två

tjululu, have it in my head. nej skoja. men gokväll eller godnatt eller vadsomhelst!

jag har ju som sagt varit hos min mormor, justde, de vet ni inte. jo dom flesta, men iaf, jag var där. det var bra som vanligt! dock han jag inte fota något, synd eftersom att dom har så fint där. men det blir åka dit mer nu sista dagarna av sommarlovet tror jag! aja, jag åkte hem mot kvällen. borta bra men hemma bäst, så är det faktiskt! helt otroligt skönt att komma hem efter man varit borta.

när jag väl kommit hem slängde jag ur sakerna ur min väska och satte på mig springkläderna, tog 1 milarn med marina, blev nog en sisådär 1,5 mil. det var nämligen att vi tappa bort oss helt i en skog, och när vi gick ut ur den skogen kom en nästa skog, och därpå en äng, och en skog. osv osv :) det var djungelsafari, man blev slut i benen kan jag lova! skitig blöt och svettig var man, så hem och duscha och ut igen. blev dock inte så länge, började spöregna också så helt värdelöst.

nästa vecka är det cityfesten och jag tror jag har bestämt med alla möjliga så de blir förmodligen massa dagar, om inte alla. det återstår att se. nu ska jag ta av mig mina blöta kläder och lägga mig i sängen, ni antecknar va?:) puss.


Kommentarer
Postat av: m

åh vi måste göra om våran djungelsafari alltså! :D:D

inte. haha! löve you!

2008-08-05 @ 17:31:24
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0