stand by me.

jag trycker in ett inlägg lite såhär på kvällen innan brudarna kommer!

har inte varit speciell dag alls, bara en helt vanlig solig dag som jag inte har utnyttjat sisådär med sol och bad. jag har för det mesta suttit vid datorn och fått saker klara för mig, redigerat lite bilder och sådär. det är skönt, var en massa massa bilder som bara låg, jag har förmodligen inte orkat tagit hant om det förrän nu då! så det är avklarat. dock fick vi lite regn nu på kvällen men som kanske var bra ändå, i och med att det har varit väldigt varma och soliga dagar!

solen har inte lyst på i mitt rum, varken rummet bredvid eller mitt rum men jag har svettas ändå hela dagen, sjukt. men kan väl vara för att det är så kvaft i luften också. usch ja, men ska inte klaga nu!

nu kom marina, och snart om någon timme kommer väl den andra bruden! puss på er, och trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: s

hjäärta.

2008-08-01 @ 17:57:57
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: c

hjärtan

2008-08-01 @ 18:00:11
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0