in love..

sovmorgon, första och sista sovmorgonen för veckan. rätt skönt att ha sovmorgon på tisdagar, dock bara 30 minuter. men fick ju sova 30 minuter längre så det var skönt! kom i säng ganska sent kvällen före så bara bra. jag var ganska hängig och trött när jag vakna, men när man kom upp blev de genast lite piggare. upp och käka sen på henriks so, samhällskunskap. gick rätt hyffsat, vi har börjat med ekonomi, ganska chill! sen flöt dagen på relativt fort och det var hemgång. gjorde faktiskt mig en läxa när jag kom hem.. :) marina följde också med på den.

åt en macka, sen stack jag till sarah. månkarbo och kolla på p93 mot tierp. vi tog faktiskt cykeln mot månkarbo, backe upp och backe ner. haha. vi hade motvind dit, och sidvind tror jag de var hem. PRICK 30 minuter cykla vi på hem.. :) skapligt jobbigt var det, men vi klarade det.

väl hemma slängde jag så gott som i mig maten, eftersom att jag aldrig han äta innan jag drog iväg. fast hoppa in i duschen så fort jag kom hem, skönt!

nu ska jag hänga här en stund framför dumburken, sen får vi väl se när jag hoppar i säng. är väl helt slut imorgon, men ska försöka komma i säng i tid. puss!

Kommentarer
Postat av: sarah

du är bäst älskling! <3

2008-08-26 @ 21:49:55
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0