you worth the life!

torsdag, heeeelt vanlig skoldag. men bara några få lektioner, rätt skön dag. vi simmade sista timmen, skapligt skönt var det iallafall. inte lika kallt som jag trodde. sen hängde marina på med hem, fixade och så. sen vart det film hemma hos henne. mysigt mysigt.. :)

jag känner att det börjar svida lite i halsen och värka i huvudet, bara jag inte är sjuk nu. för det går sig inte!

jag får knappt fram ord, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. fick reda på en otroligt tråkig sak. och martin, en sån bra kille, du är värd så mycket, mycket! jag finns med dig hela tiden. allt stöd du behöver, jag lovar. du klarar det vännen! <3

några ord vart det, men inte vare mycket. humöret ligger ganska lågt. men blir väl ett par ord imorgon. puss!


Kommentarer
Postat av: a.

Usch, ;( <3

2008-08-21 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0