helg

tre dagar sen jag skrev nu. får se om jag har något att berätta för tre dagar, sist vart det ganska jobbigt inlägg, jag kunde varken tänka eller skriva. jag har ryckt upp mig endel på skratt och konstigheter under de dagarna.

fredagen inleddes med skola, helt vanlig vardag alltså. jobbigaste dagen i veckan faktiskt, eller ja, det vet jag inte än. för vi gick bara en halv vecka. men det känns som jobbigaste dagen, tråkigaste lektionerna. aja, på kvällen kikade amanda över och vi hamnade på hmmm... fest? haha, ja det blev både skratt och konstiga blickar. vi kom hem runt halv två någon gång och därefter sov vi nog ganska på stört.

amanda vart kvar till lördag och vi åkte in till uppsala för att ta en fika, inget annat bra för oss så gick vi och satte oss vid ån, några sköna bänkar som gjorts där också faktiskt! supermysigt. sen åkte vi mot tåget till tierp, men stannade i storvreta, något vi visserligen bara fick för oss att göra. men det gjorde vi, leta efter något hus som vi aldrig hitta men saksamma, trevligt var det. vi stannade inte bara i storvreta utan i vattholma också, och där fanns det absolut ingenting att göra. gick mest runt och slösade på tiden. kvällen fortsatte runt elva, då jag for till sarah. vi cyklade till ringvallen på 100 års grejs. vi vart ganska sena, så vi pratade med henke & co en stund. sen hemåt igen, trevlig dag. verkligen!

söndag och början på träning. det vart en väldigt amand-ig helg. för hon följde med mig till ackes med och tränade också! det var superkul, men dock ganska svårt. men det kommer väl, antar jag. nu ska jag göra färdigt min matteläxa som jag började på i fredags, får se om den blir färdig om jag ens orkar ta upp den vill säga. jag ska i allafall slita mig nu. och detta blev ett ganska långt inlägg! puss

Kommentarer
Postat av: a

hahaha, überkuligt :)

2008-08-24 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0