Did I disappoint you

mitt försök om att försöka gå upp tidigt någon dag har ännu inte lyckats.
 
igår kväll, natt för att vara mer exakt satte jag mig i soffan och kollade på film. inte ett dugg trött. skräckfilm, något opassande när jag satt där själv och blev skrajj för allting. så zappade till någon humorfilm istället och där satt jag till klockan var runt tre, halv fyra. alltså blev det sen morgon att vakna till.

ikea katalogen har varit en stor del till min dag, man får sådär aldrig nog. mycket man vill ha, men mycket man inte får också. men ska nog ta och åka in och köpa en ny byrå någon dag i allafall.

solen kom fram ett tag på förmiddagen, blev inte mer än så, så fick man se molnen dra förbi solen. jag vill sola!

sarah är i leksand, kommer hem någon gång i helgen tror jag, jag längtar.
.. och marina har åkt upp till sundsvall och kommer hem om sisådär två & en halv vecka, du får ha det riktigt bra iallafall, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0