i can't turn away.

dags att blogga igen då, ganska onödigt när jag inte har så mycket att säga men jag känner att jag måste skriva av mig lite nu!

vakna,sola,sova,tv,data, sova!
vaknade runt elva har jag för mig, men gick inte upp förrän ett. tog med mig frukost ut och satt mig i solen, stekhett vare kan jag säga! men inte ska jag klaga inte :) men 56 grader i solen, kanske lite väl mycket. men hellre varmt än kallt, så nej jag klagar inte alls. jag satt där i tre timmar, och igår två. låg på rygg hela tiden igår så man hade finaste brännan på benen, inget bakpå men brun och röd frampå ;p men de tog jag igen idag!

somnade två timmar efter maten också, helt slut. men vaknade till det började en film på femman, helkonstig film men man fastnade för den ändå. den håller på fortfarande men vet inte om jag orkar se klart. blir nog bara dator och sen sova igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0