I think to much

idag vaknade jag sådär halvtidigt, elva. annars brukar det ju vara runt tolv ett. men jag gick upp och åt frukost och satte mig vid datorn ett tag, hoppa in i duschen och sen kom marina! knäppte kort, haha! skulle spela in en film men kom inte på något så det vart ett par kort, bara några :) hihi. aja, nu sitter jag här, och ska snart till amanda!

om marina inte är den bästa kompisen på hela jordklotet vet jag inte vem som är bäst, alltid perfekt. när allt känns helt nere, och ingenting på en dag går kommer solstrålen, och alltid piggar upp en. jag älskar dig för den du är. puss.

nu ska jag gå och möta en annan solstråle! puss puss puss :)






Kommentarer
Postat av: Marina

awwh! du är då bra bäst du med! :)

älskar dig!<3

2008-07-13 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0