my cheeks are turning red

sol & varmt.

har precis kommit hem från marma, var och bada en sväng med amanda som kom hem från leksand idag, trevligt var det! :) och det märktes att jag inte hade skrattat på länge kan jag säga, überkul brüd! bussen hem var försenad tjugo minuter, först skulle vi ta tåg, "ersatt med buss" woho, sen gick vi till bussen och vänta. säg nån gång den inte är försenad från gävle!

aja, väl hemma ska jag ut snart igen! föresten så kommer marina hem idag också ;D
nej nu ska jag slita mig från datorn och gå ut i finvädret, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, du, hjärta!

2008-07-26 @ 19:30:47
Postat av: Marina

PUSS!

2008-07-26 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0