A lot of girls are sexy but you know how to use it

godkväll.
igår blev en lång natt, ända till fyra. så kommer mamma och sliter upp en tio idag, pigg å glá. städas skulle det även göras, blev lite gjort. och eftersom min bärbara är sönder så har jag gett upp hoppet om att tro att den ska fungera igen så jag satt och tröck lite här och var här om dagen på den andra datorn, och vipps så var msn tillbaka. dock inget internet ännu. konstigt faktiskt att msn fungerar men inte internet. har suttit en stund och funderat på design, men ingen idé jag gör något än, har heller inget program på denna dator. lite surt, men har blivit lite nytt iaf.

sverige - ryssland igår. kass match, vi hade inget tempo, och det var bara passivt spel. det är ju nästan lite pinsamt att vi torskar mot ryssland med 2-0, visst dom kunde ha fått in flera, men tanke på att dom hade chanser hela matchen i stort sätt. men ryssland hade ett jättebra spel igår, och sverige såg inte taggade ut alls. så godnatt för sverige i em. bara vänta till vm, som inte kommer gå särskilt bra det heller. men man kan ju alltid hoppas!

nu ska jag vara lite social och umgås med marina, som precis kom. och sen blir de radion, haha!
puss!


Kommentarer
Postat av: A.T

fint carrsing ;D

2008-06-20 @ 00:27:13
Postat av: Marina

vi var väl rätt sociala :D haha! videos för hela slanten ;)

2008-06-20 @ 02:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0