jag menade inte som jag gjorde.

dm i beachvolley och jag var noll taggad på morgonen, hela kvällen före var en pisstid. finns faktiskt inte en dag som har varit sämre. det var han som fick mig att må bra, känna att jag orkade lite mer, fick mig på humöret han visste jag kunde vara på. var helt enkelt bäst. jag älskar dig fortfarande, trots allting. det släpper aldrig, alltid kommer du vara endel.

kom till tågstationen, och där fattades gurra. han tog nästa tog men han ändå. vi spelade första matchen, jag var lite taggad. vi vann den, nästa match och jag var mer taggad, vi vann den med. och nästa vann vi också. vi gick så långt att vi åkte ur i finalen. etta i gruppen och tvåa av alla 21-22 lag! mycket bra kämpat! jag älskar er. otroligt bra dag. på konserthuset hitta marina och jag fina kassar! "after sex" glömde totalt att vi skulle ha dom i arslet när vi spelade finalen! men snyggkassen ligger nu på mitt rum, haha. marina & jag var också med på tv, upplands nyheter. haha, seriöst, jag låg på golvet och skrattade. "det där kan inte vara jag, hahahahahaha, är det jag?"  träffa på martin också, mycket trevligt! :) bäst dag.

ångest

Kommentarer
Postat av: Marina

bra jobbat ;)

2008-06-04 @ 21:56:37
URL: http://marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0