in the sun

veckan har varit lång, lång i tid. har gått alldeles för fort och nästan inte hunnit med nånting. men onsdagen var helt klart bäst, hela beachturneringen! hela dagen, det ända som fanns i huvudet var beachen, jobba på allt vad man kunde. kände att jag fick vara mig själv hela dagen, det där var jag. i princip första gången jag kände att det där verkligen var jag. sjukt bra dag vill jag säga :)) brände mig dock uppe vid nacken! och i hårbotten, ajaj.

vaknade av att väckarklockan ringde 09;00, vilket var jobbigt när det var lördag, men det var simning som gällde. och det vart många längder, och mycket bränna. hela ryggen, och vaderna! har ju bara mig själv att skylla men tänkte, 'äh ingen bränna den här gången' men solade ju i och för sig sex timmar i sträck, och sen en timme till när jag kom hem.

skolavslutning den tionde, har inte köpt några kläder än! men ska in imorgon, så får se vad som hittas :)
nu ska jag gå och fixa mig, och sen iväg till amanda. trevligt kväll hörni!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0