Espero que todo salga bien.

idag blev det bara drama sen hem, mådde relativt bra när jag gick hem. och 'ursäkten' för att jag gick hem var väl att jag skulle plugga.. haha åhja, anledningar finns det många av. men fick ont i magen när jag kom hem ändå så det kunde väl vart en anledning? (a)
jag gjorde som jag skulle, pluggade.. och nu är jag helt klar med spanskan. duktigt, men skulle vara inlämnat idag. så var inte så duktigt ändåå. nu snart kommer pluggchompis och läser hemkunskap med mig, prov imorgon och bara hålla tummarna!

min design, visst gillar ni väl den? ;) hah.. nejrå, ska byta någon gång när jag har tid. har inte gjort det dels för jag inte har hnnit och dels för att jag inte vet hur jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: emma

allt bra? :)

2008-11-03 @ 17:55:06
URL: http://ppuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0