godnatt fredag

åh, jag är inge bra alls på att börja inlägg. ska väl tydligen få läsarna att vilja läsa också.. men de är jag inte bra på så jag börjar helt vanligt. bara exakt hur jag känner. äh det här lär ju bli bra fel det med. ni har redan tröttnat va?

jag kände mig i stort behov av helg idag när jag drog mig upp imorse.. jag klarade mig hyffsat bra på fysik provet vilket jag såklart hade hoppats på men inget jag trodde jag skulle klara. kändes ganska meningslöst att ens skriva provet men jodå, jag klarade mig. skoldagen i sig sög ganska hårt förutom att vi fick sluta ett för vi var klara med allt på svenskan, tur att detta blir så intressant de jag har att säga.

dagen har vart ganska sådär upp och ner, det ända jag tänker på är helt andra saker än vad jag borde tänka på i det här läget. tur att ni förstår också. men nu känns allt hyffsat meningslöst, fick ett skrattanfall i början av kvällen. trodde detta skulle leda till något bra, men kvällen blev ju meningslös den också.
fin fredagkväll.. puss.

ordval; meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0