I remember all you say, and everything was good, like you.

godmorgon kväller.

aaa, som det låter. godmorgon, jag somnade nämligen på soffan en och en halv timme. jag förstår verkligen inte! jag är såå trött, imorse gick det hur lätt som helst att kliva upp, inga problem. sen när kvällen kommer lägger man sig i soffan och kollar på tv och pangbom så blir man skittrött. kan det bero på höstvädret? buhu

nytt ämne i skolan! drama, det var lite småroligt. att få testa på något nytt sådär. och det där ska fortsätta i nio veckor tror jag det var nu. :) helt ok!

på torsdag gävle teatern, och kolla på dans! :D
helgen tror jag blir rätt mycket göra också, vilket jag bara ser fram emot. det är väl visserligen ett bra tag dit men man längtar sig dit varje gång..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0