need you so..

godkväll!

andra inlägget fortsätter här, för att berätta lite närmre än vad jag har gjort förutom att plugga som jag redan nämnt.
mamma röt i och nästan tvinga mig till att städa ;< som hon har tjatat hela förra veckan om.. men jag har inte haft tid (?!) iaaaaf... så tog jag mig tid till det nu ikväll, och det gick med fart fram så nu är jag klar med det.

bara plugget kvar, jag är dålig på att planera. buhu, lär mig aldrig antar jag. men det är väl upp till mig själv, men dagarna går och vipps så är den dagen man egentligen borde plugga där. men nu så ska jag repetera lite så hoppas jag på att det mesta sitter! nu blir det dusch, plugg och bums i säng.

'en galen ko rusar in på en restaurang och sprutar mjölk på alla gästerna'. scharader är inte alltid det lättaste, men har man galen humor så ja... :D

Kommentarer
Postat av: Marina

hahah! älskart!:D

2008-10-24 @ 21:16:08
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0