one better thing.

nu sitter jag här vid dumburken igen, men snodde mammas ett tag. orkade inte sätta på min viruslåda ;( den har nämligen fått virus!

vart iallafall en hyffsat tidig kväll igår, dock halv elva. men om jag hade satt tiden halv tio kanske jag hade kommit i säng till tio istället? aja, får prova med det. jag var trött som, ja som nånting som är väldigt trött. jag var så trött att jag inte orkade fixa mig något speciellt idag heller. men jag hann byta kläder i stort sätt tre gånger innan jag bestämde mig.

vi gjorde massa gott på hemkunskapen, pizzabullar, något bröd, kanelbullar och en hel del annat. vart frukost och lunch den där måltiden.

marknad idag också, vilket jag rusade igenom på en så där tio minuter under lunchen. har väl varit regn i stort sätt varje marknad nu?

orientering sista timmen, jag kan säga att jag är helt slut nu. men det är ju så det ska vara, för kämpade gjorde vi. dock han vi inte med g kontrollerna.. får se imorgon hur det gick ;d
hem och plugga ser väl dagen ut som idag, satte mig direkt här och skrev ut lite pluggpapper som ska nötas in.
men nu ska jag bänka mig framför tv;n för nu är det oth! pussss

Kommentarer
Postat av: robiN

tackar tackar :)

2008-10-09 @ 15:47:10
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0