tid har förlöpt, dagar har gått

söndag och ångestdag.

mja, skola imorgon, jag börjar bli lite smått motiverad till skolan faktiskt. måste vara väldigt sjukt, men det känns rätt bra i detta läge faktiskt. kanske är i och med att vi inte har mycket alls att göra, man hänger med som man ska och lyckades få ett högre betyg på ett prov. glad är jag för det!

sen är det ju träning idag också, och jag är lika taggad som vanligt. it will be good ;d

har laddat hem ett par låtar under förmiddagen, och "beautiful day" är väl bra gammal, minns att jag har noterat detta i bloggen förr en gång, men den är bra skön!

just det, jag funderar på att klippa av mig håret. hälften av det, så det blir kort. men jag vet inte.. eller så klipper jag bara upp det lite och färgar underhåret. för förändring ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0