jag menar allvar

jaaaa, äntligen gicke bra å logga in. har föröskt i cirka 30 minuter nu, men nu så..

hm, halv fyra inatt kom jag hem. skapligt jävla trött! så raka vägen i säng. vakna av att väckarklockan ringde runt elva sådär, fattade ingenting, sov antagligen så djupt satt. bra trött, tvungen till att gå upp iaf. så åt frukost och for iväg på träning. resten av dagen har jag faktiskt inte gjort ett piss, jo jag har skrivit en liten uppsatts och suttit här såklart.

jag ville "fräscha" upp lite på datorn, så jag ladda hem nån ny msn. beta eller vars namn var. det är ganska mycket förvirrande och jag ångrar nog mig, skulle haft den gamla kvar. på tal om dator, så har vi skickat efter en ny hårddisk till bärbara, antar att jag får den i veckan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0