fjällnora 09

sådär. jag har klarat av hela fyra och en halv dag i skolan nu, beröm (?), känner mig faktiskt ganska stark efter samtalet med mor, ibland är det bra med en mor som förklarar att det finns fler "perfekta" killar, tro det eller ej men det fick mig att tänka om lite. nog för att jag mådde rent ut sagt piss och knappt kunde prata klarade jag mig igenom ett samtal..
har föresten kunnat börja lyssna på musik igen utan att tårarna ska forsa, kanske låter konstigt att tårarna börjar falla när man lyssnar på musik? men känslig är ordet.

lite om lägret då.. vi lärde känna varandra lite bättre i klasserna, ettorna och tvåorna. det gick väl lite sisådär. men det var rätt så trevligt men det var sviiiinkallt inatt när vi skulle TÄLTA (!). fuu. men jag överlevde, och de gjorde sannerligen resten också. kom hem idag, eller ja, alldeles precis nyss till och med, har bara hunnit med och duschat sen jag kom hem och nu sitter jag här. ska packa upp väska och sånt..

funderar dock fortfarande på att byta skola, nu ska jag fundera ordentligt över helgen och komma fram till ett beslut. hope I'll make it. ibland är det svårt att fundera när tankarna bara snurrar, och man är riktigt olycklig.



bild lånad.
men endel badade, endel körde trampbåt. andra satt och grillade och njöt av friheten

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig och somrig header du har! Man blir riktigt deprimerad när man tänker på att hösten är påväg :-(

2009-08-28 @ 14:00:18
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0