blirbättre

fan vilken grym dag. när jag utbrister att det har varit en grym dag menar jag att jag har satt mig i jobb i stort sätt hela dagen. mest för att hjälpa mor. var en ganska seg 'morgon', jag klev upp runt halv tolv, åt frukost och sedan låg jag för mesta dels bara raklång över sängen i någon timme till jag gick ner i garaget där mor håller på och städar garaget, då jag sätter igång att tvätta bilen, och sedan torkar den torr. sen plockade jag undan disken när jag kom upp. hann inte mycket mer innan det var middag.... och efter middagen drog jag ut och sprang, sällskapade den springrundan med madde! det gick finfint de. så nu är man lagom svettig för en dusch, så jag ska strax hoppa in i duschen, och sen tar jag tåget mot uppsala 21;05 för att umgås i några timmar.

jag har bra dagar att se fram emot - jag ska inte klaga -

Kommentarer
Postat av: aaaa

du är smäll du :)

2009-08-04 @ 20:52:19
Postat av: madde

Det gick ju inte så fort när jag var med (A). Nästa gång kanse det går lite bättre :D.

2009-08-07 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0