tierp - skärplinge - gävle - valbo - gävle - skärplinge - tierp

godkväll! godnatt skulle jag vilja säga faktiskt, med tanke på att jag är dyyngtrött, verkligen dyng, hahha. men jag har faktiskt lyckats klara mig igenom en hel dag i stan farandes på en hel del affärer med morsan, hah.

fast skulle behöva tala lite om gårdagen, eller behöva och behöva, WANT TO! mene.. sarah och jag tog tåget till vattholma där det vankades fotbollsmatch. vattholma - storvreta, och vattholma nätade en gång och tog därmed poäng, så matchen slutade 1-0. därefter åkte jag hem och väntade in sarah en andra gång, för att gå till affären och köpa lösgodis, båda är i sockersug-veckan (för alla som vill veta), och var så illa tvungen att plocka lösgodis på konsum i tierp. jajemen! godiset satte nog fart i våra kroppar men blev sedan trötta och skrattade åt precis allt, några snygga bilder knäpptes också, kanske kommer upp här, men kanske för snygga för att visas?




slänger upp en bild på dagens kläder också, det var ju ett tag sen..
baslinne från JC
tjocktröja peak performance MQ
jeansleggings VILA
nylontrumpor - HIHI MORS :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

peaken är köpt på MQ :)

2009-08-30 @ 22:07:34
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

haha ja det gör jag! :) du med? <33

2009-08-31 @ 10:44:38
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0