2009-07-25

tjabbatjena.
dagen igår fick komma som den kom, och det blev telefonpratande i cirka 4 timmar jani. självklart med bästa den mesta delen av tiden. nåja, fick besök, och sedan bums i säng med luren i örat.
idag har jag varit hos min mormor, som jag inte har varit hos sen i julas, fy skämms, det är verkligen fy skämms.. det var la trevligt, träffat kusin som jag inte heller har träffat sen i julas och som blir 18 år imorgon, grattis <3

nu ska jag ta och sova, för jag är tooooktrött, kunde man ju ana när jag gick å la mig kvart över tre igår.
sen blir det ut att springa för tusan.

märkte just att min telefon dog, det var ju trevligt? nu dör jag med.. HEHEHEH

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ;)

2009-07-25 @ 18:11:15
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan kika in på min blogg och kolla in det senaste inlägget och tre ord som påminnelse : rösta på mig.



tack :)

2009-07-25 @ 22:01:09
URL: http://soola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0