övernattning i gävle

gäääääääääääääääääsp.
ja, det är väl allt jag gör för tillfället - sitter och gäspar -
det känns lite som om jag skulle vara bakfull, dock var det längesen jag kände av det, men det känns som jag har stojjat runt en hel natt och är alldeles nyvaken och sliten efter gårdagen, men så var det ju trots allt inte. fast många timmars sömn har jag då andra sidan inte fått. jag sov över hos amanda i gävle, vilket var lika trevligt som vanligt. vi åt på stan före sommarkväll, på church street. det var mängder med mat, hela 284kr åt jag upp och hon 281! men gott var det. sen när vi gått till sängs låg och prata och skratta till klockan var runt tre på natten. vi åkte mot tåget ganska tätt inpå efter vi vaknat, så jag satt mig på tåget hem, mot tierp, och.. så hemma! jag har varit hemma i cirka två timmar och ser fortfarande ut som en sliten unge med risigt hår och svart runt ögonen, kanske jag borde göra något åt det. det är fint väder, och jag utnyttjar inte det, fuuu.

för övrigt är jag fortfarande skittrött, men jag tänkte jag skulle ta och bli pigg av en dusch nu - iallafall för stunden -

bilder kommer när jag orkar ta mig tid, för jag är skittrött nu. ja ddet var ett jädra tjatande om trött.
så pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0