svaren på frågestunden!

jamen, här kommer svaren på frågorna!

favoritplagg?

lätt mjukisbyxor, och möjligen en tjocktröja om det är kallt, annars en stor T-shirt :)
om du skulle åka till en öde ö, och du fick välja en person och en sak, vad skulle det va?
c, och en sak skulle nog bli.. kameran! (skulle ju komma hem?)

vad är din favorit maträtt, djur och plats?
oj, maträtt, finns så mycket. men lax blir jag nog aldrig trött på! djur blir lätt hund. och plats skulle jag nog säga att jag trivs nästan överallt med rätt person. men annars är ju min säng inte helt fel (a)
vad är det bästa som finns enligt dig?
ligga med filtar eller täcken och massa kuddar i sänge och se på film med någon man tycker om.
vilken är din favorit serie?
one three hill!
har du något förhållande?
nixen, jag har ju inte det.

Favoritämne i skolan?
idrott!
Godaste maten?
som sagt, lax får jag aldrig nog på.
Vad står det i senaste smset på din mobil?
"Nej fan palla :) men vi sa ju det förra tisdagen? ;)"
Vad skulle du göra om du vaknade upp och är flintskallig?
oj, herregud, haha! först skulle jag stå och gapa i spegeln och senare skulle jag väl ringa mor och säga att hon var tvungen att köpa peruk, för flintskallig skulle jag aldrig kunna trivas med!
Bästa med att blogga?
att kunna dela med sig av sina känslor och bara skriva av sig, någon kommentar emellanåt skadar ju verkligen inte. Favoritmat?
näst godaste drar jag nu! då får det bli tacos.
Intressen?
träna, umgås, fota osv. dansadansadansa
Bloggar du läser varje dag?
jag läser alltid mina närmaste kompisars, sen brukar jag kika in på kenzas och blondinbellas någon gång ibland, men det händer sällan.
hur känns det att börja i en ny skola? ser du fram emot det?
det är nervöst, men jag tror det blir väldigt roligt att komma till något nytt. och ja, jag ser självklart fram emot det, men jag vill nog ha lite mer sommarlov (a) hihi, man nöjer sig aldrig..
vad vill du att dina barn ska heta?
ture skulle vara rätt coolt om det blev en kille (a), maha sött. fast det skulle nog bli arvid eller albin om det blev en kille ändå! om det blev en tjej... då vet jag faktiskt inte!
vilken är din favorit av proviva smakerna?
 
mango eller nypon :)
vad önskar du dig i julklapp?
haha hoppsan, långt dit men.. jag har då inte en aning faktiskt. men pengar går väl alltid åt.

vem är du kär i?
haha sötamanda! :D men jag är sant nog kär i christoffer.
hemmakväll eller fest?
hemmakväll med film och mys och en bra person är väl det första jag skulle välja. men ibland kan man vara festsugen, men jag svarar nog hemmakväll.
vad har varit roligast på sommarlovet?
hmm. sundsvall var rätt kul, gatufesten. men helgen blir nog skapligt kul den med! då blir det stockholm och hotell!
vilket är det bästa tv programet?
so you think you can dance (!!!!)
favoritfilm?
buhu vad jag ogillar denna fråga lite smått (a), men beckfilmerna är bra, sen honey, how to lose a guy in ten days, osv osv osv!
bästa sommarminne?
när jag har varit i leksand och hyrt stuga med bästa familjen.
drömresemål?
jag skulle vilja åka till kroatien eller mallorca!
Om du fick träffa vilken person du ville, död eller levande. Vem skulle det vara och varför?
oj, svårt.. men jag skulle nog vilja träffa min farmor, som gick bort några år före innan jag föddes..

sådär ja! där har ni svaren, och tack för frågorna! :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

takk

2009-07-28 @ 22:14:02
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: therese

svar: tack för din röst! :)

2009-07-28 @ 23:00:23
URL: http://tsundin.blogg.se/
Postat av: emmalundin

Kul med svaren! Tack så jättemycket för rösten carro :) Jättesött av dig (A)

2009-07-28 @ 23:18:04
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötnos! Du har väll itne missat min frågestund på bloggen? :) <3 Föresten vad gör du idag?

2009-07-29 @ 07:32:09
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: ALICE RISHOLT

SV: Vsg ;)

2009-07-29 @ 11:05:20
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: ALICE RISHOLT

SV: Ska hänga med pojkvännen tror jag ;) Själv?? :)

2009-07-29 @ 11:12:46
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: JenU ♥

Bra svar !



Hoppas att du får en bra dag!

2009-07-29 @ 11:48:46
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: hanna

tack för svaren :D

2009-07-30 @ 13:23:08
URL: http://hannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0