sundsvall

jamen tjena! nu är jag ungefär 30 minuters hemkommen direkt från sundsvall, vistelse där i tre dagar. vilket har varit toppen, det verkligen pissregnade första dagen men vi gick 4km trots allt i spöregn, trots att vi inte liftade blev vi upphämtade av okänd :D dag två spelade vi bamses honungsjakt, tufft ;d jora. mattias ringde också, och vilket satans dialekt, värt att skriva upp sö. 
vi gick återigen 4km idag, för hemgång. dock var det strålande sol denna gång så man svettades bra. nåja, gick svettiga på stan, och jag som inte skulle köpa något, (ni vet ju hur det är med det..), köpte faktiskt ett par jeansleggings för endast 49 kronor! snacka om att fynda. och på samma affär köpte jag en brun tunika som kommer passa perfekt, jovisst sö. därefter satt vi en stund på en bänk och jag såg alla som gick runt i sånna där snygga adidas byxor, så in på intersport och köpa dom på en gång, 399kr!

som sagt, hemma för cirkus 30 minuter sen, jag möttes av min prenumerationstidning 'vecko revyn', nu blir det läsa, åhååh. och när jag kollade i kylskåpet så hade mor köpt hem proviva, som jag trodde var slut. kan inte annat än bli lycklig, fast... jag borde packa upp mina väskor, blöö..

 

vi hade mucho bra utsikt.
vi satt på bryggan, myys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0