rdhdgn

tro det eller ej, men jag stack och simma igår efter de avklarade 4 kilometrarna, SKÖNT! nu ska det tränas satan, det kan jag lova. innan tåget kom, vilket var cirka 45 minuter kom emil och hämtade oss, och så gled vi runt, haha trevligt
dagen idag gick snabbt, en lektion - datorkunskap.
sedan begav jag mig ut på stan i väntan på utvecklingssamtalet som började 2,5 timme därefter. så jag spenderade cirka 40 minuter på stan tillsammans med jesper som också hade lång väntan, trevligt.
nu har jag suttit i ps och lekt med bilder, och visst är det kul, snart blir det ny design på bloggen kan jag lova.
nu ska jag kika på bonde söker fru :D püsss



förbjudet - tillåtet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0