söndag

jag tvivlar på att jag beter mig vuxet när jag har ett hem för mig själv, allt dras fram och allt blir en enda röra. så den här dagen går åt till att städa.. söndag vetni, söndag...

plocka undan disken
byta sängkläder
plocka upp 1 meter klädhög från golvet
plocka upp alla saker
dammsuga

jag har bara gjort 2/5, så dags att sätta fart. ska belöna mig med våfflor när jag är färdig, oooch se på andra avenyn som jag har missat pga att jag var på hockey det tillfället.



klädhög

när man inte ids göra alla fina.


Kommentarer
Postat av: johanni

hei gumman! du jag sitter inte vid msn nu så ah. men du! jag har klipp tid på fredag. klockan halv 1. så jag tänkte, asså om du pallar.. så skulle du ju kunna hänka på eller komma dit sen. så kan vi ba dra till stations cafét och ab ta en fika och snacka sönder! för vill träffas men måste ju lixom hinna klippa mig. och vill inet komma hem sent.(:<3<3

2009-10-12 @ 15:41:01
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0