tja

dagarna går rätt snabbt och snart är det lov, tre veckor kvar. ge mig något fint den veckan?
det var lång dag, men kändes kortis, och den gick förbi fort.. arbetade lika intensivt som vanligt - ehehe kanske inte.
jag hoppas så in i norden att vi får dom där hockeybiljetterna till imorgon, skulle bli tokglad om något fixade sig som känns omöjligt, taha ge mig hockey, hähäh.
har just precis tryckt i mig två glassar, duktig ha? no låglaktos heller, så mår finfint snart vettu! lala
nu ska jag läsa pissies blogg :DD taha, och alla fjortisbloggar, det är underhållande!
och sen ska jag premiärkolla på svenska Hollywoodfruar, det verkar som man måste se det för att förstå? lets see..



kanske världens snyggaste skor :((

Kommentarer
Postat av: marina

MEN OM DET ÄR!?!? GE MIG DOMNU LIKSOM :(((((((

2009-10-05 @ 22:34:47
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0