aag

jag tror jag faller lätt för listor (inlägget under), det är kul att svara på när man får svara själv, hoppas ni gillar det lika mycket :d hah! det blir ju endel såna ibland va...

emil sällskapade på tåget, försovarN. men det var la trevligt. maten i skolan var riktigt god, för första gången (?). värt. dagens schema var handel (bransch och produktkunskap) och därefter datorkunskap, dög. tog bussen hem och jag hade lyckats stoppa ner mitt headset i jackfickan, kanon tänkte jag och började lyssna på radio, där det talades om fel-sägningar. när man råkar säga ett annat ganska så lika ord men ändå fel. vill ni ha ett exempel som de talade om? en snubbe som hade varit i sändning på tv och råkade säga heeeelt fel.




så fel det kan bli, och i tv också :D kanon.
det händer ju en själv ibland att man halkar in på ett och annat ord som inte ens passar in och det blir helt fel, detta händer även i tv, trots koncentration.. eller var han inte lika koncentrerad kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0