äckelnacke

argargargargsursursursursur.
stackars min mamma som har fått stått ut hela kvällen med mig och min nackspärr, hon blir verkligen utnyttjad.
endel av det hon har fått tagit del av är;

"mammaaaaaa, kan jag få mitt täcke?"
"jag fick sms, hämtar du min mobil? den ligger på byrån.."
"kan jag få ett glas vatten?"
"mammaaaa, kan du stänga av min andra dator?"
"kan jag få min kudde som ligger i soffan?"


varit sur och irriterad mesta delen av kvällen, bara lust att vara tio år nu och skrika.
detta var på tok väldigt mycket klagande, får se hur skolan går imorgon. men på tisdag ska jag simma, jag ska jag ska jag ska.
nu ska jag försöka sova, goooooodernatt!



min kusin är väldigt fin. tahah vad jag kan rimma
oliver-er. :D



Kommentarer
Postat av: Marina

sötnos :D

2009-09-27 @ 23:04:39
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

hahaha det där låter precis som jag! bara jag i denna familj, jag är latmasken! :D höhö pusss ;*

2009-09-28 @ 14:43:11
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0