suuk

tänka sig, jag klarade av att komma i säng INNAN 22.10. hiih 22.09 låg jag i sängen :D men vaknade mitt i natten av vääärldens mensvärk. men släppte efter kanske 1,5 timme. och kände inget av det när jag vaknade, men kom sen precis när jag var färdig och skulle gå iväg till skolan, äckligt magknip.. så stannade hemma.
gick och köpte en sallad på hemköp, och sen kom ssss. chillade hem till henne och nu sitter vi här, ska väl ut snart. eheheh vad ska man göra? men neee så rastlösa är vi inte, äh.



haha gud vad söt bild alltså, övertrött (?)..



fotbollsproffset, tjenna.
men jaja, nu ska vi tagga ut. tjarrå!
livet är ganska bra ibland, eller?


Kommentarer
Postat av: sarah

haha, driver du? fotbollsproffs? :D

2009-09-24 @ 19:27:26
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0