förvirrande tankar

utskriven från polhem i gävle idag. känns skönt.
resten av dagen har jag städat - fuskstäd - slängt in alla kläderna i garderoben, går tydligen bra fint de å.. sen kom bästa och gjorde mig sällskap till idol.
vi köpte en ny boxer idag, 60 nya kanaler, blir fint. inspelningsbar boxer är det tydligen, säger inte mig så mycket, för jag vet dock inte hur man gör knappt.
ringde till farfar och pratade idag också, han var in till sjukan idag. jag vill att du kämpar och ger allt, du är stark <3

tänkte lösenordsskydda den här bloggen, frågan är bara hur många som kommer följa den då, tappar jag läsare? skulle du fortsätta läsa den?

nu ska jag sova, godnatt.

saknar tiden så mycket, vecka 44, ge mig glädje?



datorn besökte farfar.

Kommentarer
Postat av: johanni

söt<3

2009-09-17 @ 10:37:53
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag skulle!!!!

2009-09-17 @ 15:42:36
Postat av: madde

du får inskaffa dig en popcorn maskin. inte en sån man poppar poppcron i utan en man spelar in filmer på och en massa andra saker. det är skit bra. vet inte rikigt vsd den heter poppcort nånting

2009-09-19 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0