nya fönster

Idag har jag levt i 515376000 sekunder, de ni! hoppas det blir massa massa fler sekunder, mah.

idag har vi fått nya fönster, dom är la nice. dessvärre att det är två fönster kvar som ska bytas, vilket betyder att dom klampar in här imorgon 07.15, trevligt när man skulle kunna sova 1,5 timme till... nåja! pigga caroline ska nog lyckas ta sig upp lite tidigare än vanligt hon med.
ikväll är det andra avenyn, några andra planer har jag väl inte för kvällen, vad jag vet (?).

nu ska jag läsa lite veckorevyn, såg några roliga uppslag faktiskt.
pusss!

observera att nu har jag levt i några fler sekunder...


oj vad jag bjuder på mig själv idag, men det gäller att bjuda på sig när man kan (y) elleelle.

pussss

Kommentarer
Postat av: johanni

så söt :D<3

2009-09-30 @ 21:18:01
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

ge mig dina ögon!

2009-10-02 @ 11:36:13
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0