ockidockk

skön dag må jag säga, dock inte lika skönt att gå upp ur sängen imorse, det var ett helvete, bokstavligen ett helvete. jag var trött, trött trött trött! snoozade cirka en halvtimma så hann inte in i duschen heller, så håret blev till att sätta  upp det fult. hah. vi hade nämligen bara en lektion idag, så det funkade ju. svenska var ämnet, och mohammed som lärare. grym lektion! fick ett grymt bra intryck av han som lärare, men i senare tid ser man ju.. nog om det, marka och jag sprang cirka 200 meter för att hinna med bussen, puhh, men vi hann! nu har vi lunchat här hemma hos mig och sitter med nya bärbara datorn som köptes i förrgår, lite nice. nu ska vi springa ner i garaget och hämta glass! muuums, have a nice dayyyyyyyyy




dagens tröjor! snygga, ha?


Kommentarer
Postat av: johanni

mys tjöja :)<3

2009-09-01 @ 17:31:02
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0