TJENA :D

OM JUST DIG
NAMN: Caroline Josefine Forsberg
FÖDD: 31 Maj 1993
BOR: griserp ;d
SMEKNAMN: jag hatar carro, så barret ;d
FAMILJ: bor med mor min ja.
SKOLA: thorén business school

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:  javisst har jag det, flera stycken till och med
ÅNGRAT NÅGOT: ooom jag har
LJUGIT: vit lögn :D
SVIKIT NÅGON:  tror jag inte?
KÄNNT DIG SÄMST: kan ha hänt
GRÅTIT:  yeees
SKRATTAT: absolut :D
VARIT SJUK: njae, sjuk i huvve kanske ;d
VARIT UTOMLANDS: neeee :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: har jag säkert
KYSST NÅGON: något* :D
HOPPAT HOPPREP: haha nej, men nu blev jag sugen

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: när jag mår dåligt, ah ;p
SKRATTAR DU OFTA: haha ooom jag gör
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: förvirrad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:  upp & ner
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: -

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: jo de har jag väl
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: njae, faller det rätt så är det ju en självklarhet?
DU KÄR I KÄRLEKEN: nej :)
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: det finns nog lite hopp om de ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: förälskad, näee.. men skulle vilja bli


HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: zero
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: två gånger.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jarå
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: sort, svårt att svara på. men finns en som är helt perfekt dock.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : njae, den man tycker om blir oftast lite av varje.
FÅR DU MÅNGA KILLAR:  ohja, en för varje dag

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: bruno
ÖGON FÄRG: bruno
LÅNGT ELLER KORT HÅR: halvkort
SNYGG ELLER FUL: avgör själv du
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: oftast inte
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: har väl hänt ;p
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha förr kanske
HAR DU LÅNGA NAGLAR: aldrig :D
SMINKAR DU DIG: oftast, men kan vara skönt att slippa ibland också.
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN?  sa inget om det :D mene, man kan vara fin utan också sö..

Kommentarer
Postat av: johanni

go sötnos :D<3

2009-09-23 @ 11:30:27
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0