tankeställare

undrar om det är bra att tänka mycket? inte låta någon tanke bara switcha förbi utan ge varje tanke en tankeställare. det känns jobbigt att behöva tänka, att inte något kan rulla utan tänkandet. men just nu har jag nog cirka hundra tankeställare i mitt huvud, det känns inte bra.

men bra skönt att några tankeställare släppte från mitt huvud igår, vi gjorde det. det lyfte upp mig från marken, jag bar inget längre på axlarna så som jag tidigare gjort. men nu var det dags att ta tag i livet och räta upp saker! jag är så otroligt glad. jag vill bli så glad så ett glädjerus cirkulerar genom hela kroppen, snälla. imorgon ska jag ta tag i livet ännu mer, jag måste ha perspektiv.

ligger i sängen och lyssnar på mattias-bästis spotifymapp och lyssnar hans låtar och saknar han, han for nämligen till fjällen idag :( jag saknar redan.. jag vill dela tankar, jag vill berätta allt jag har i huvudet, allt jag har samlat på i mitt huvud idag. jag saknar dig, kom hem bara ;<



snäll jag är som bjuder på en sån här äckelbild. hehehe
nu ska jag faktiskt duscha, lääääääääng



och där är kvällens myskläder! ifall ni ville veta, ja visste väl de..

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, det är sant. Länge sen vi hade en fin sommar faktiskt!

2009-09-02 @ 08:47:12
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0