last day

sista dagen på praktiken idag har varit full med spänning, roligheter och trevligheter minst sagt. det har varit en helt klart värd dag att sluta på, sista dagen uppskattar man verkligen allting när det varit så himla bra om man tänker efter. trevliga och roliga arbetskamrater är trots allt det viktigaste! när klockan började närma sig gå hem dags fick jag ett paket som jag öppnade när jag kom hem, och det var örhängen och halsbandet på bilderna nedan. jag har gått och sagt i fyra veckor att jag så himla gärna vill ha detta, och till min stora förväntan låg det i paketet :D! glad caroline. nej nu ska jag åka ut till kyrkbyn och umgås med två fina lärkor!



Kommentarer
Postat av: annamedhs = annahs

sv: tack skruttiiii! :)

2010-12-11 @ 10:39:46
URL: http://annamedhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0