framme!

jag lovade er att blogga så mycket som möjligt, och direkt på datorn för att hålla er uppdaterade om att jag lever och vi har nyss kommit till hotellet, klockan är nu tio här på morgonen och svensk tid fyra på natten. så jag antar att ni ligger och sover era kråkor.

flygresan gick hur som helst ganska bra, var inte alltför glad efter att ha åkt fyra timmar. men det gick bra till slut, körde in tiden och resan gick på bara nio och en halv timme. och ja, nu är vi här.. jag ligger i sängen med datorn, och pappa söööver, jag sov på planet så är ju ganska pigg nu. varmt är det också, men svinkallt på rummet.
jag saknar en hel del människor redan.

jakooob




bild 1; hotellsängarna.
bild 2; på plats på arlanda.

Kommentarer
Postat av: jakoooob

jag sover inte :)

2010-02-21 @ 05:10:25
Postat av: palmen

oh! i rulltrappan inte så långt ifrån där du står höll jag på att ramla + tippa ut en hel vagn med sopor i somras!

2010-02-21 @ 08:50:16
Postat av: ee

nice andra bild (Y)

2010-02-21 @ 10:10:16
Postat av: johanni

hoppas att du har det bästa bby :D<3

2010-02-21 @ 13:15:06
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0