BLOGGNING

ingen bloggning på tre dagar. vad händer? hehhhh, som aningarna förmodligen träffar era huvuden och som det också äär, så är det så att jag har haft mycket att göra. och absolut ingen tid vid en plåtburk. dvs datorn. ingen speciell uppdatering om vad jag har gjort om dagarna, bara att jag har haft roligt. like usually? heh nejrå men det är bara fint! imorgon är det skoldags igen, är jag taggad, nej inte det minsta. speciellt inte när man vaknat två de senaste dagarna, men de ska väl gå!

sedan funderar jag starkt på om jag ska följa med till thailand, mitt val svajjar men just nu har vågskålen blivit tyngre åt "åka till thailand".



idag var det bara 10 minus, tråkigt! hihi.

Kommentarer
Postat av: emmalundin

sv: Okej det låter bra :) Do that! :)

2010-01-07 @ 14:03:39
URL: http://emmalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0