latchhh

en hel del sms kastades genom atmosfären till din mobil halva natten. vilket störde sömnen varannan timme. trots det var jag halv pigg för att hoppa upp ur sängen redan klockan åtta imore. en hel del papper delades ut, och vi fick lyssna på studie teknik pedagogen på skolan. hur och när man ska plugga, på vilket sätt osv. gäääsp.

men nu är jag precis hemkommen från latchträning, duschas ska det göras nu. för resten av kvällen har jag inga som helst planer alls.



hur sugen blev jag inte nu då att åka till thailand när jag hitta två ursnygga bikinis????????
jag ska åka till thailand, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: palmen

den där blå vill jag haaaaaaaaaaa

2010-01-08 @ 22:57:21
Postat av: S.

den blååå har jag bestäääällllt :D

2010-01-09 @ 18:08:30
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: johanni

den till höger är sniggast. fin header söt :D<3

2010-01-11 @ 13:38:33
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0