alala

Ditt fullständiga namn?
Caroline Josefine Fosberg


Använder du flip-flops?

i ovanlighetens fall i sånna fall, oftast inte


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

vara med på den!! haha


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor tror jag, men oftast brukar en mysig och snäll personlighet kunna dra sig lätt till mig


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

godis???? haha nej men beror på hur mycket pengar, men... boende i norrland (L)


Har någon någonsin kallat dig lat?
hahaha, det hör jag nog minst fem gånger om dagen :d


När sov du senast på golvet?
jag föredrar att sova i sängar


Vilken är din favoritdrink?
mjöööölk


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

under lågstadiet skickade vi lappar! :D


Vilken är din favoritfrukt?

öhh... banan (?)


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

hahaha nja, står väl oftast vid godishyllan


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

krogsmyndig, 18 år!


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

haha, jag är stavkunnig och rättar oftast andra, men inget jag direkt stör mig på


Kan du kasta macka?
min hobby...


Tror du på liv på andra planeter?
trivs bra på jorden...


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
arg? hmm.. jag är oftast aldrig arg, men kanske röt i åt mor igår kväll


Tror du att Gud är man eller kvinna?

har jag någonsin brytt mig?


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

ingen jädra aning, men jag har aldrig klagat


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

' det är inte lätt när det är svårt ' , nej men inte vet jag, bölar lite. hahah..


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

trötter, ha-ha

Tycker du om att krama folk?
jaaa, jag är krammysig av mig


Skulle du säga att du är trendig?
ibland kanske, bryr mig inte riktigt, jag väljer själv det trendiga


Äger du en digitalkamera?
Jag äger en systemkamera, digitalkameran såldes


Tycker du att du är attraktiv?
ja gud ja!! eller?


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

hugo :D hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0